Influencing factors of brand perception on consumers’ repurchase intention

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001098755/Details
Matična publikacija: Management (Split)
23 (2018), 2 ; str. 87-102
Glavni autori: Aslam, Wajeeha (Author), Ham, Marija, Farhat, Kashif
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01150naa a2200325 i 4500
001 NSK01001098755
003 HR-ZaNSK
005 20210503151342.0
007 ta
008 210422s2018 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001098755 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Aslam, Wajeeha  |4 aut 
245 1 0 |a Influencing factors of brand perception on consumers’ repurchase intention :  |b An examination of online apparel shopping /  |c Wajeeha Aslam, Marija Ham, Kashif Farhat. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 61 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Robna marka  |a Online kupovina  |a Namjera otkupa  |a Iskustvo s markom  |a Povjerenje marke  |a Utjecaj na marku 
653 5 |a Pakistan 
700 1 |a Ham, Marija  |4 aut 
700 1 |a Farhat, Kashif  |4 aut 
773 0 |t Management (Split)  |x 1331-0194  |g 23 (2018), 2 ; str. 87-102  |w nsk.(HR-ZaNSK)000172185 
981 |b B11/18 
998 |b sapo2104 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/212850  |y Elektronička verzija članka