Implicit theories of emotional intelligence, ability and trait-emotional intelligence and academic achievement
This study examines the effect of the implicit theories of emotional intelligence and of emotional intelligence (EI; ability and trait EI) on students’ academic achievement (GPA). Five hundred twenty-three 10th graders (Mage = 15.5; SD = 0.67) completed measures of implicit theories (IT) and EI (per...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001102444 |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme (Online) 29 (2020), 1 ; str. 43-61 |
Glavni autori: | Costa, Ana (Author), Faria, Luísa |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31820/pt.29.1.3 Hrčak Psihologijske teme (Online) |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31820/pt.29.1.3Hrčak
Psihologijske teme (Online)