Implicit theories of emotional intelligence, ability and trait-emotional intelligence and academic achievement

This study examines the effect of the implicit theories of emotional intelligence and of emotional intelligence (EI; ability and trait EI) on students’ academic achievement (GPA). Five hundred twenty-three 10th graders (Mage = 15.5; SD = 0.67) completed measures of implicit theories (IT) and EI (per...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001102444
Matična publikacija: Psihologijske teme (Online)
29 (2020), 1 ; str. 43-61
Glavni autori: Costa, Ana (Author), Faria, Luísa
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31820/pt.29.1.3
Hrčak
Psihologijske teme (Online)

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31820/pt.29.1.3
Hrčak
Psihologijske teme (Online)