|
|
|
|
LEADER |
01598naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001103688 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210609125731.0 |
007 |
ta |
008 |
210609s2018 ci d | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001103688
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 005
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Pološki Vokić, Nina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Which are the most effective methods for teaching management at a graduate level? :
|b FEB students' perceptions of individual teaching methods and teaching method bundles effectiveness /
|c Nina Pološki Vokić, Ana Aleksić.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a 7. interkatedarski skup Katedri za organizaciju, menadžment i poduzetništvo na visokoškolskim institucijama u jugoistočnoj Europi i Znanstvena konferencija Management education and research in the upcoming epoch : Rethinking discipline and reconceptualization modes of creating knowledge, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 22.-23. 9. 2017.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: 64 jed.
|
505 |
8 |
|
|a Sadrži i: Appendix 1: str. 74-76.
|
653 |
|
0 |
|a Nastavne metode
|a Učinkovitost nastavnih metoda
|a Percepcija učenika
|a Diplomski rad
|a Program upravljanja diplomskim radom
|
653 |
|
5 |
|a Hrvatska
|
700 |
1 |
|
|a Aleksić, Ana
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
|x 1333-8900
|g 16 (2018), 1 ; str. 59-76
|w nsk.(HR-ZaNSK)000466359
|
981 |
|
|
|b B13/18
|
998 |
|
|
|b sapo2106
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/202204
|y Elektronička verzija članka
|