|
|
|
|
LEADER |
01499nam a2200373 i 4500 |
001 |
NSK01001105881 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220211151222.0 |
006 |
m q d |
007 |
ta |
008 |
210705s2021 ci ad m 000 0deng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001105881
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 796.012-053.5
|2 2011
|
080 |
0 |
|
|a 159.947-053.5
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 373.3.091.3:796
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Coppola, Roberto
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Assessing the impact of a yearly protocol on the psychomotor and affective domain of learning in primary school :
|b doctoral dissertation /
|c Roberto Coppola ; mentor Marko Erceg, co-mentor Frane Žuvela.
|
260 |
|
|
|a Split,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a 101 list :
|b ilustr. (pretežno u bojama), graf. prikazi (djelomice u bojama) ;
|c 30 cm +
|e 1 optički disk (CD-R).
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2021.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 69-94.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
650 |
|
7 |
|a Motoričko učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Motivacija (psihologija) u djece
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Tjelesna i zdravstvena kultura
|x Nastava i učenje
|x Osnovna škola
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Erceg, Marko,
|c kineziolog
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Žuvela, Frane
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Kineziološki fakultet (Split)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m kpoo2107
|c bpko2202
|
856 |
4 |
1 |
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:435776
|