Preferences of different target groups of consumers in case of furniture purchase
In a market environment where changes are constant, understanding customer buying behaviour is crucial for companies in order to operate both successfully and effectively. We analysed how different age groups and net monthly incomes per household influence consumer decisions in Slovenia, Serbia and...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108332 |
---|---|
Matična publikacija: |
Drvna industrija (Online) 71 (2020), 1 ; str. 79-87 |
Glavni autori: | Oblak, Leon (Author), Glavonjić, Branko, Pirc, Andreja, Bizjak Govedič, Teja, Grošelj, Petra |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.5552/drvind.2020.1932 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.5552/drvind.2020.1932Hrčak