Nova generacija poduzetnika; generacija Z

Suvremeni način življenja, uvođenje tehnologije u sve sfere života, netolerantnost te želja za neovisnošću i uspjehom stvorili su novu generaciju poduzetnika, takozvanu Z generaciju. Generacija mladih ljudi koji dolaze na tržište rada s novim pogledom na svijet postaju sve zanimljiviji znanstvenicim...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108439/Details
Matična publikacija: Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (Online)
10 (2020), 1 ; str. 7-23
Glavni autor: Šimunić Rod, Vedrana (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38190/ope.10.1.3
Hrčak
LEADER 04209naa a22003494i 4500
001 NSK01001108439
003 HR-ZaNSK
005 20210920141147.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 210728s2020 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.38190/ope.10.1.3 
035 |a (HR-ZaNSK)001108439 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 005  |2 2011 
100 1 |a Šimunić Rod, Vedrana  |4 aut 
245 1 0 |a Nova generacija poduzetnika; generacija Z  |h [Elektronička građa] /  |c Vedrana Šimunić Rod. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 25 jed. 
504 |a Sažetak ; Summary. 
520 |a Suvremeni način življenja, uvođenje tehnologije u sve sfere života, netolerantnost te želja za neovisnošću i uspjehom stvorili su novu generaciju poduzetnika, takozvanu Z generaciju. Generacija mladih ljudi koji dolaze na tržište rada s novim pogledom na svijet postaju sve zanimljiviji znanstvenicima, a njihova želja za ostvarenjem poduzetničkih ideja postaje glavna tema svih generacija ljudi. Z generacija, zbog svojih specifičnosti, moći stvaranja trenda te navika koje posjeduje postaje glavna tema ovog rada. Cilj rada je istražiti radi li se doista o novoj generaciji poduzetnika kroz karakteristike koje posjeduju pripadnici Z generacije te koliko tehnologija utječe na kreiranje njihove svijesti tj. buduće poslovne ideje. U radu će se primarnim i sekundarnim istraživanjem detaljnije pojasniti cilj rada kao i postavljene hipoteze. Sekundarnim istraživanjem autorica će utvrditi dolazi li doista s godinama do povećanja broja poduzetnika u Republici Hrvatskoj koji su pokazatelj povezanosti tehnologije i poduzetništva dok će fokus primarnog istraživanja biti na Z generaciji, njihovim navikama, idejama, prihvaćanju tehnologije kao suvremenom načinu življenja te na koji način mladi iskorištavaju tehnologiju i usmjeravaju je prema ostvarenju svojeg cilja. Na samom kraju rada utvrdit će se koliko su mladi stvarno zainteresirani za poduzetništvo i samozapošljavanje te ima li utjecaj rano poimanje poduzetništva na ostvarenje vlastitog poduzetničkog pothvata. 
520 |a The modern way of life, the introduction of technology in every aspect of our lives, impatience, as well as the desire for independence and success, have created a new generation of entrepreneurs, the so-called Z generation. A new generation of young people entering the job market with a new worldview is becoming more interesting to scientists, and their desire to come up with entrepreneurial ideas is attracting the interest of all generations. The Z generation has become the main theme of this paper because of its characteristics, habits and the power to create trends. This paper aims to investigate whether this really is a new generation of entrepreneurs through the characteristics exhibited by its members, and how much technology influences the creation of their awareness, i.e. future business ideas. The primary and secondary research will explain in more detail the aim of the paper as well as the set hypotheses. The primary research will focus on the Z generation, their habits, ideas, the adoption of technology as a modern way of life and how the youth exploits technology in pursuit of their goal. The secondary research will determine whether there is indeed an increase in the number of entrepreneurs in the Republic of Croatia and whether it is an indicator of the connection between technology and entrepreneurship. The final part of the paper will determine young people’s level of interest in entrepreneurship and self-employment, and whether the early understanding of entrepreneurship has an impact on the realization of their entrepreneurial venture. 
653 0 |a Z generacija  |a Tehnologija  |a Poduzetništvo  |a Samozapošljavanje 
773 0 |t Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (Online)  |x 1849-661X  |g 10 (2020), 1 ; str. 7-23  |w nsk.(HR-ZaNSK)000899170 
981 |b Be2020  |b B03/20 
998 |b dalo2109 
856 4 0 |u https://doi.org/10.38190/ope.10.1.3 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/239696  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr