How important is entrepreneurial orientation for family businnes?

The purpose of this article is to explore how important is the entrepreneurial orientation for family businesses. Entrepreneurial orientation is an important concept within the entrepreneurship field and it should be maintained through family generations. Proactiveness, risk-taking and innovativenes...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108514/Details
Matična publikacija: Management (Split. Online)
25 (2020), 2 ; str. 235-250
Glavni autori: Visser, Thea (Author), Scheers, Louise van
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.2.13
Hrčak
LEADER 03834naa a22003734i 4500
001 NSK01001108514
003 HR-ZaNSK
005 20210930102606.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 210728s2020 ci d |o |0|| ||eng
024 7 |2 doi  |a 10.30924/mjcmi.25.2.13 
035 |a (HR-ZaNSK)001108514 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 005  |2 2011 
080 1 |a 334  |2 2011 
100 1 |a Visser, Thea  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 0 |a How important is entrepreneurial orientation for family businnes?  |h [Elektronička građa] /  |c Thea Visser, Louise van Scheers. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 89 jed. 
504 |a Summary ; Sažetak. 
520 |a The purpose of this article is to explore how important is the entrepreneurial orientation for family businesses. Entrepreneurial orientation is an important concept within the entrepreneurship field and it should be maintained through family generations. Proactiveness, risk-taking and innovativeness form the essence of entrepreneurial orientation, while the generational level is an influential variable, related to entrepreneurial orientation. A preliminary and conceptual study of the described problem was undertaken. Although risk-taking is essential in developing entrepreneurship and sustaining the family legacy, family businesses are risk-averse, due to concerns about reduction in family wealth. Entrepreneurial orientation may be strong at the founder stage, but it decreases as the business moves through generations. Entrepreneurial families should have an entrepreneurial orientation towards business activities, as it provides the vision to mobilise the knowledge within the family business. Strong and consistent family leadership is needed to create a climate favouring entrepreneurial orientation. Families should develop an entrepreneurial spirit and orientation that can sustain the current generation and the entire family into the future. 
520 |a Cilj ovog rada je istražiti koliko je poduzetnička orijentacija važna za obiteljska poduzeća. Poduzetnička orijentacije je značajan concept u području poduzetništva i treba je održavati kroz više generacija u obitelji. Proaktivnost, preuzimanje rizika i inovativnost predstavljaju bit poduzetničke orijentacije, dok je broj generacija uključenih u poslovanje utjecajna varijabla, povezana s poduzetničkom orijentacijom. Provedena je preliminarna i konceptualna studija opisanog problema. Iako je preuzimanje rizika ključno za razvoj poduzetništva i održavanje obiteljske tradicije, obiteljska poduzeća su nesklona riziku, s obzirom na zabrinutost za smanjenje obiteljskog bogatstva. Poduzetnička orijentacija može biti snažna u fazi osnivanja poduzeća, ali se smanjuje, kako poduzeće prelazi u ruke članova novih generacija. Poduzetničke bi obitelji trebale imati poduzetničku orijentaciju prema poslovnim aktivnostima, s obzirom da ista pruža viziju, potrebnu za mobilizaciju znanja u obiteljskim poduzećima. Da bi se stvorila klima, koja podupire poduzetničku orijentaciju, potrebno je snažno i konzistentno obiteljsko vodstvo, a obitelji bi trebale razvijati poduzetnički duh i orijentaciju, koje mogu i u budćnosti održati trenutnu generaciju, ali i obitelj u cjelini. 
653 0 |a Poduzeća  |a Obiteljska poduzeća  |a Poduzetnička orijentacija  |a Međugeneracijsko poduzetništvo  |a Inovativnost 
700 1 |a Scheers, Louise van  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Management (Split. Online)  |x 1846-3363  |g 25 (2020), 2 ; str. 235-250  |w nsk.(HR-ZaNSK)000620258 
981 |b Be2020  |b B04/20 
998 |b dalo2109 
856 4 0 |u https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.2.13 
856 4 0 |u http://hrcak.srce.hr/247341  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr