The effects of digital media buying on advertisers

Although the Internet has become the essence of communication, from an advertiser’s perspective digital advertising remains underexplored. This paper examines the effects of digital media buying efforts on advertisers in Bosnia and Herzegovina, while looking into the methodology of digital media usa...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108539
Matična publikacija: Management (Split. Online)
25 (2020), 1 ; str. 279-291
Glavni autori: Šehić, Lejla (Author), Peštek, Almir
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.1.15
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.1.15
Hrčak