The effects of digital media buying on advertisers
Although the Internet has become the essence of communication, from an advertiser’s perspective digital advertising remains underexplored. This paper examines the effects of digital media buying efforts on advertisers in Bosnia and Herzegovina, while looking into the methodology of digital media usa...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108539 |
---|---|
Matična publikacija: |
Management (Split. Online) 25 (2020), 1 ; str. 279-291 |
Glavni autori: | Šehić, Lejla (Author), Peštek, Almir |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.1.15 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.1.15Hrčak