|
|
|
|
LEADER |
00949naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001112081 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210915134632.0 |
007 |
ta |
008 |
210915s2018 ci | |1|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001112081
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 51
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Glasnović Gracin, Dubravka
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Elementi STEM kreativnosti /
|c Dubravka Glasnović Gracin i Josip Burušić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a 8. kongres nastavnika matematike RH, Zagreb, 3.-5.7.2018.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 14.
|
653 |
|
0 |
|a Kreativnost
|a Učenici
|a STEM područje
|a Matematika
|
700 |
1 |
|
|a Burušić, Josip
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Poučak
|x 1332-3008
|g 19 (2018), 75 ; str. 9-14
|w nsk.(HR-ZaNSK)000252349
|
981 |
|
|
|b B15/18
|
998 |
|
|
|b rpeo2109
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/220076
|y Elektronička verzija članka
|