Pedagoški odnos kao potencijal promjene u baletnom školovanju
U ovom radu baletno se školovanje promatra iz pedagogijske perspektive, odnosno biva sagledano kao odgojno-obrazovni proces čiju centralnu dimenziju čini pedagoški odnos između nastavnika i učenika. Analiziraju se opresivne pedagoške prakse, stavovi i vrijednosti koji se, unutar baletne obrazovne ve...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001116097 |
---|---|
Matična publikacija: |
Narodna umjetnost (Online) 57 (2020), 2 ; str. 107-129 |
Glavni autor: | Devald Roksandić, Mihaela (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.15176/vol57no206 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.15176/vol57no206Hrčak