|
|
|
|
LEADER |
01070naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001117516 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20211104155121.0 |
007 |
ta |
008 |
211104s2019 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001117516
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 070
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 316
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a MacDougall, Julian
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Media literacy versus fake news :
|b critical thinking, resilience and civic engagement /
|c Julian McDougall.
|
500 |
|
|
|a Special issue: Digital literacy and propaganda.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 43-44.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
505 |
8 |
|
|a Sadrži i: bilješke uz tekst.
|
653 |
|
0 |
|a Medijska pismenost
|a Lažne vijesti
|a Dezinformacije
|a Otpornost
|
773 |
0 |
|
|t Medijske studije
|x 1847-9758
|g 10 (2019), 19 ; str. 29-45
|w nsk.(HR-ZaNSK)000758295
|
981 |
|
|
|b B08/19
|
998 |
|
|
|b sapo2111
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/226577
|y Elektronička verzija članka
|