|
|
|
|
LEADER |
01075naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001118659 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20211119130350.0 |
007 |
ta |
008 |
211119s2019 ci ad | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001118659
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Kovačević, Renata
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Artificial intelligence in computer games =
|b Umjetna inteligencija u računalnim igrama /
|c Renata Kovačević, Ivan Cesar, Davor Cafuta.
|
246 |
3 |
1 |
|a Umjetna inteligencija u računalnim igrama
|
300 |
|
|
|b Ilustr., graf. prikazi.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 20 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Računalne igre
|a Neuronske mreže
|a Genetski algoritm
|
700 |
1 |
|
|a Cesar, Ivan
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Cafuta, Davor
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Polytechnic and design
|x 1849-1995
|g 7 (2019), 2 ; str. 118-126
|w nsk.(HR-ZaNSK)000863364
|
981 |
|
|
|b B08/19
|
998 |
|
|
|b migo2111
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/223324
|y Elektronička verzija članka
|