|
|
|
|
LEADER |
01068naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001119186 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20211125145559.0 |
007 |
ta |
008 |
211125s2019 ci d | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001119186
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Martinčević, Marina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Mogu li videoigre osnažiti kognitivne sposobnosti? /
|c Marina Martinčević, Andrea Vranić.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 521-528.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Videoigre
|a Kognitivne sposobnosti
|a Multimodalni trening
|
700 |
1 |
|
|a Vranić, Andrea,
|c psihologinja
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Psihologijske teme
|x 1332-0742
|g 28 (2019), 3 ; str. 507-528
|w nsk.(HR-ZaNSK)000242886
|
776 |
0 |
|
|a Martinčević, Marina
|t Mogu li videoigre osnažiti kognitivne sposobnosti?
|w nsk.(HR-ZaNSK)001061118
|
981 |
|
|
|b B08/19
|
998 |
|
|
|b sapo2111
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/230039
|y Elektronička verzija članka
|