Systematic review of web-based learning environments in high school mathematics education: attitude, achievement, challenges and possible solutions
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001119693/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) 21 (2019), 4 ; str. 1061-1101 |
Glavni autori: | Siaw Kissi, Philip (Author), Nat, Muesser, Idowu, Adeleye |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 01582naa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001119693 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20211202153827.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 211202s2019 ci d | |0|| ||eng | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)001119693 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 1 | |a eng |a hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 51 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Siaw Kissi, Philip |4 aut |9 HR-ZaNSK | |
245 | 1 | 0 | |a Systematic review of web-based learning environments in high school mathematics education: attitude, achievement, challenges and possible solutions = |b Sustavan pregled mrežnih okruženja učenja u nastavi Matematike na sekundarnoj razini obrazovanja: stavovi, postignuća, izazovi i moguća rješenja / |c Philip Siaw Kissi, Muesser Nat, Adeleye Idowu. |
246 | 3 | 1 | |a Sustavan pregled mrežnih okruženja učenja u nastavi Matematike na sekundarnoj razini obrazovanja: stavovi, postignuća, izazovi i moguća rješenja |
300 | |b Graf. prikazi. | ||
504 | |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 1080-1085. | ||
546 | |a Tekst na hrv. jeziku: str. 1087-1101. | ||
653 | 0 | |a Srednja škola |a Matematičko obrazovanje |a Učenje usmjereno na učenika |a Mrežna okruženja za učenje | |
700 | 1 | |a Nat, Muesser |4 aut |9 HR-ZaNSK | |
700 | 1 | |a Idowu, Adeleye |4 aut |9 HR-ZaNSK | |
773 | 0 | |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) |x 1848-5189 |g 21 (2019), 4 ; str. 1061-1101 |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 | |
981 | |b B09/19 | ||
998 | |b sapo2112 | ||
856 | 4 | 1 | |u https://hrcak.srce.hr/235897 |y Elektronička verzija članka |