|
|
|
|
LEADER |
01851nam a2200361 i 4500 |
001 |
NSK01001121122 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220213224239.0 |
007 |
ta |
008 |
211216s2021 ci ad m 000 0deng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001121122
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 004-028.31
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.091.3:004
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Sobodić, Aleksandra
|4 dis
|
245 |
1 |
4 |
|a The impact of usability factors on continuance intention to use the system for acquisition and evaluation of digital competences in the domain of education :
|b doctoral dissertation = Utjecaj čimbenika upotrebljivosti na namjeru ponovnog korištenja sustava za stjecanje i vrjednovanje digitalnih kompetencija u domeni obrazovanja : doktorska disertacija /
|c Aleksandra Sobodić ; supervisors, mentori Igor Balaban, Andrina Granić.
|
246 |
3 |
1 |
|a Utjecaj čimbenika upotrebljivosti na namjeru ponovnog korištenja sustava za stjecanje i vrjednovanje digitalnih kompetencija u domeni obrazovanja
|
260 |
|
|
|a Varaždin,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a VI, 149 str. :
|b ilustr. (djelomice u bojama), graf. prikazi ;
|c 31 cm.
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 105-131, 147-149.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
650 |
|
7 |
|a Informatička pismenost
|x Nastava i učenje
|x Vrednovanje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Informatička pismenost
|x Vrednovanje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Obrazovna tehnologija
|x Vrednovanje
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Balaban, Igor
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Granić, Andrina
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Fakultet organizacije i informatike (Varaždin)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m kpoo2112
|c asto2201
|c akao2201
|m vhop2202
|
856 |
4 |
1 |
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:128179
|