The role and importance of celebrities in achieving customer satisfaction and loyalty

The aim of this research is to gain a better insight into customer satisfaction and loyalty as a result of celebrity brand endorsements, based on the data collected through primary and secondary research. The paper explores the concept of brand, as well as consumer attitudes towards brands and the u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001122241
Matična publikacija: Zbornik sveučilišta Libertas (Online)
5 (2020), 5 ; str. 35-50
Glavni autori: Pavlović, Sanjica (Author), Vuković, Dijana, ekonomistica, 1968-, Hunjet, Anica
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.46672/zsl.5.5.3
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.46672/zsl.5.5.3
Hrčak