Suvremeni odgojitelj kao pedagoški praktičar
U shvaćanju odgojitelja kao pedagoškog praktičara potrebno je poći od razmatranja suvremenog statusa pedagogije kao znanosti, s obzirom na pretpostavku kako je upravo ona temelj usmjeravanja odgojno-obrazovnog praktičnog djelovanja odgojitelja. Rad se osvrće na aktualan status odgojno-obrazovnih dje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001122392 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički obzori (Online) 15 (2020), 1 (28) ; str. 93-109 |
Glavni autor: | Pintar, Željka (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.05 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.05Hrčak