Zadovoljenje potreba potrošača upotrebom društvenih medija u kontekstu planiranja međunarodnog putovanja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128587/Details
Matična publikacija: Acta turistica (Zagreb)
31 (2019), 2 ; str. 153-178
Glavni autori: Pike, Steven (Author), Dam, Lien, Beatson, Amanda
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01451naa a2200289 i 4500
001 NSK01001128587
003 HR-ZaNSK
005 20220218140347.0
007 ta
008 220218s2019 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001128587 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
100 1 |a Pike, Steven  |4 aut 
245 1 0 |a Zadovoljenje potreba potrošača upotrebom društvenih medija u kontekstu planiranja međunarodnog putovanja :  |b primjena metode repertoarnog testa = Social media gratifications in the context of international travel planning : the use of the repertory test method /  |c Steven Pike, Lien Dam, Amanda Beatson. 
246 3 1 |a Social media gratifications in the context of international travel planning :  |b the use of the repertory test method 
504 |a Bibliografija: str. 174-178. 
546 |b Tekst usporedo na hrv. i engl. jeziku. 
653 0 |a Međunarodno putovanje  |a DMO  |a Destinacijska marketinška organizacija  |a Društveni mediji  |a UGC  |a Korisnički generiran sadržaj  |a Konkurentnost destinacije  |a Planiranje putovanja  |a Brendiranje destinacije 
700 1 |a Dam, Lien  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Beatson, Amanda  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Acta turistica (Zagreb)  |x 0353-4316  |g 31 (2019), 2 ; str. 153-178  |w nsk.(HR-ZaNSK)000018946 
981 |b B12/19 
998 |b migo2202 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/231945  |y Elektronička verzija članka