Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičko-metodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi

Ukupna izvrsnost sveučilišne nastave najviše ovisi o pedagoškim i didaktičko­metodičkim kompetencijama sveučilišnih nastavnika. Za razvoj i unaprjeđenje sveučilišne nastave važno je osuvremenjivanje nastavnog procesa koje ne podrazumijeva samo osuvremenjivanje kurikula, nego cjelokupnoga didaktičko­...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128796/Details
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 2 ; str. 501-515
Glavni autor: Čirić, Nedim (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9
Školski vjesnik (Online)
Hrčak
LEADER 02939naa a22003374i 4500
001 NSK01001128796
003 HR-ZaNSK
005 20220301101841.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 220221s2020 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.38003/sv.69.2.9 
035 |a (HR-ZaNSK)001128796 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 2011 
100 1 |a Čirić, Nedim  |4 aut 
245 1 0 |a Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičko-metodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi  |h [Elektronička građa] /  |c Nedim Čirić. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 36 jed. 
504 |a Sažetak. 
520 |a Ukupna izvrsnost sveučilišne nastave najviše ovisi o pedagoškim i didaktičko­metodičkim kompetencijama sveučilišnih nastavnika. Za razvoj i unaprjeđenje sveučilišne nastave važno je osuvremenjivanje nastavnog procesa koje ne podrazumijeva samo osuvremenjivanje kurikula, nego cjelokupnoga didaktičko­metodičkog organiziranja nastavnoga rada. Pritom je potrebno naglasiti zadovoljstvo i potrebe studenata, kompetencije visokoškolskih nastavnika i očekivanja radnog tržišta. Cilj ovoga rada bio je ustvrditi koja je sastavnica didaktičko­metodičkog organiziranja sveučilišne nastave najvažniji čimbenik izvrsnosti nastavnog rada te kako sveučilišni nastavnici Univerziteta u Tuzli vrjednuju vlastitu izvrsnost didaktičko­metodičkog organiziranja nastavnog rada. Koristilo se analitičko­deskriptivnim upitnikom kao inačicom analitičko­deskriptivne metode, postupcima analize sadržaja i anketiranjem. Pretpostavljeno je kako postoji statistički značajna razlika u samovrjednovanju važnosti čimbenika izvrsnosti didaktičko­metodičke organizacije nastavnog rada visokoškolskih nastavnika Univerziteta u Tuzli te da se samovrjednovanja važnosti pojedinih čimbenika izvrsnosti sveučilišne nastave razlikuju s obzirom na dob, spol, znanstveno­nastavno/umjetničko zvanje, godine radnog iskustva u visokoškolskim ustanovama te znanstveno područje kojemu Fakultet pripada. Rezultati istraživanja pokazali su kako su izvrsnost planiranja i pripremanja te izvrsnost izbora nastavnih metoda najvažniji čimbenici ukupne izvrsnosti organiziranja sveučilišne nastave, a 90 % nastavnog osoblja ocjenjuje kako je nastava koju organiziraju visoke razine izvrsnosti. 
653 0 |a Sveučilišna nastava  |a Izvrsnost sveučilišne nastave  |a Samovrednovanje  |a Nastavne metode  |a Nastavna sredstva  |a Didaktika 
773 0 |t Školski vjesnik (Online)  |x 1849-532X  |g 69 (2020), 2 ; str. 501-515  |w nsk.(HR-ZaNSK)000886929 
981 |b Be2020  |b B04/20 
998 |b dalo2203 
856 4 0 |u https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9 
856 4 0 |u http://skolskivjesnik.ffst.hr/?page_id=4216  |y Školski vjesnik (Online) 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/249032  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr