Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičko-metodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi
Ukupna izvrsnost sveučilišne nastave najviše ovisi o pedagoškim i didaktičkometodičkim kompetencijama sveučilišnih nastavnika. Za razvoj i unaprjeđenje sveučilišne nastave važno je osuvremenjivanje nastavnog procesa koje ne podrazumijeva samo osuvremenjivanje kurikula, nego cjelokupnoga didaktičko...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128796/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 2 ; str. 501-515 |
Glavni autor: | Čirić, Nedim (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
LEADER | 02939naa a22003374i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001128796 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20220301101841.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 220221s2020 ci d |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.38003/sv.69.2.9 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001128796 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 378 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Čirić, Nedim |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičko-metodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi |h [Elektronička građa] / |c Nedim Čirić. |
300 | |b Graf. prikazi. | ||
504 | |a Bibliografija: 36 jed. | ||
504 | |a Sažetak. | ||
520 | |a Ukupna izvrsnost sveučilišne nastave najviše ovisi o pedagoškim i didaktičkometodičkim kompetencijama sveučilišnih nastavnika. Za razvoj i unaprjeđenje sveučilišne nastave važno je osuvremenjivanje nastavnog procesa koje ne podrazumijeva samo osuvremenjivanje kurikula, nego cjelokupnoga didaktičkometodičkog organiziranja nastavnoga rada. Pritom je potrebno naglasiti zadovoljstvo i potrebe studenata, kompetencije visokoškolskih nastavnika i očekivanja radnog tržišta. Cilj ovoga rada bio je ustvrditi koja je sastavnica didaktičkometodičkog organiziranja sveučilišne nastave najvažniji čimbenik izvrsnosti nastavnog rada te kako sveučilišni nastavnici Univerziteta u Tuzli vrjednuju vlastitu izvrsnost didaktičkometodičkog organiziranja nastavnog rada. Koristilo se analitičkodeskriptivnim upitnikom kao inačicom analitičkodeskriptivne metode, postupcima analize sadržaja i anketiranjem. Pretpostavljeno je kako postoji statistički značajna razlika u samovrjednovanju važnosti čimbenika izvrsnosti didaktičkometodičke organizacije nastavnog rada visokoškolskih nastavnika Univerziteta u Tuzli te da se samovrjednovanja važnosti pojedinih čimbenika izvrsnosti sveučilišne nastave razlikuju s obzirom na dob, spol, znanstvenonastavno/umjetničko zvanje, godine radnog iskustva u visokoškolskim ustanovama te znanstveno područje kojemu Fakultet pripada. Rezultati istraživanja pokazali su kako su izvrsnost planiranja i pripremanja te izvrsnost izbora nastavnih metoda najvažniji čimbenici ukupne izvrsnosti organiziranja sveučilišne nastave, a 90 % nastavnog osoblja ocjenjuje kako je nastava koju organiziraju visoke razine izvrsnosti. | ||
653 | 0 | |a Sveučilišna nastava |a Izvrsnost sveučilišne nastave |a Samovrednovanje |a Nastavne metode |a Nastavna sredstva |a Didaktika | |
773 | 0 | |t Školski vjesnik (Online) |x 1849-532X |g 69 (2020), 2 ; str. 501-515 |w nsk.(HR-ZaNSK)000886929 | |
981 | |b Be2020 |b B04/20 | ||
998 | |b dalo2203 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9 |
856 | 4 | 0 | |u http://skolskivjesnik.ffst.hr/?page_id=4216 |y Školski vjesnik (Online) |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/249032 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |