Traditional play and contemporary curriculum
Changes in social interactions in contemporary society limit the transmission of the traditional play as a significant segment of cultural intangible heritage. It is assumed that the introduction of the traditional play in the institutional Early Childhood Education and Care (ECEC) would contribute...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128808 |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 1 ; str. 69-87 |
Glavni autori: | Visković, Ivana (Author), Topić, Jelena, odgojiteljica |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.8 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.8Školski vjesnik (Online)
Hrčak