Traditional play and contemporary curriculum

Changes in social interactions in contemporary society limit the transmission of the traditional play as a significant segment of cultural intangible heritage. It is assumed that the introduction of the traditional play in the institutional Early Childhood Education and Care (ECEC) would contribute...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128808
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 1 ; str. 69-87
Glavni autori: Visković, Ivana (Author), Topić, Jelena, odgojiteljica
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.1.8
Školski vjesnik (Online)
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.8
Školski vjesnik (Online)
Hrčak