Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom

U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128809
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 1 ; str. 261-276
Glavni autor: Miletić, Josip, kroatist (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7
Školski vjesnik (Online)
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7
Školski vjesnik (Online)
Hrčak