Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom
U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128809 |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 1 ; str. 261-276 |
Glavni autor: | Miletić, Josip, kroatist (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7Školski vjesnik (Online)
Hrčak