Šah kao izvannastavna aktivnost
Izvannastavne aktivnosti kao različiti organizacijski oblici okupljanja učenika u slobodno izvannastavno vrijeme u školi imaju pretežito kulturnoumjetničko, športsko, tehničko, rekreacijsko ili znanstveno obilježje (Cindrić, 1992). Kroz njih učenici zadovoljavaju svoje potrebe i razvijaju kulturu ko...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128810/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 1 ; str. 227-241 |
Glavni autori: | Martinović, Saša, pedagog (Author), Markić, Ivan, pedagog |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.6 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
LEADER | 02305naa a22003494i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001128810 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20220302093642.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 220221s2020 ci |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.38003/sv.69.1.6 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001128810 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 793/794 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Martinović, Saša, |c pedagog |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Šah kao izvannastavna aktivnost |h [Elektronička građa] / |c Saša Martinović, Ivan Markić. |
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 41 jed. | ||
504 | |a Sažetak. | ||
520 | |a Izvannastavne aktivnosti kao različiti organizacijski oblici okupljanja učenika u slobodno izvannastavno vrijeme u školi imaju pretežito kulturnoumjetničko, športsko, tehničko, rekreacijsko ili znanstveno obilježje (Cindrić, 1992). Kroz njih učenici zadovoljavaju svoje potrebe i razvijaju kulturu korištenja slobodnog vremena. Zahvaljujući svom pedagoškom potencijalu, šah se sve više implementira u kurikulume škola i poučava na svim razinama obrazovanja. Ovaj trend počinje pratiti i Hrvatska, u kojoj se šah u mnogo škola provodi kao izvannastavna i/ili izvanškolska aktivnost. U ovome radu prikazat će se i analizirati prednosti koje bavljenje šahom ima za učenike osnovnih škola te će se empirijskim istraživanjam utvrditi pojavnost izvannastavne aktivnosti šaha u školama Grada Zagreba. Temeljem rezultata kvalitativnog istraživanja prikazat će se stavovi voditelja šaha kao izvannastavne aktivnosti o prednostima njegove implementacije, načinima utvrđivanja interesa te o načinima rada voditelja i polaznika/učenika. | ||
653 | 0 | |a Šah |a Izvannastavne aktivnosti |a Osnovna škola |a Nastavne metode |a Usavršavanje učitelja | |
700 | 1 | |a Markić, Ivan, |c pedagog |4 aut | |
773 | 0 | |t Školski vjesnik (Online) |x 1849-532X |g 69 (2020), 1 ; str. 227-241 |w nsk.(HR-ZaNSK)000886929 | |
981 | |b Be2020 |b B04/20 | ||
998 | |b dalo2203 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.38003/sv.69.1.6 |
856 | 4 | 0 | |u http://skolskivjesnik.ffst.hr/?page_id=3478 |y Školski vjesnik (Online) |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/247381 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |