Šah kao izvannastavna aktivnost

Izvannastavne aktivnosti kao različiti organizacijski oblici okupljanja učenika u slobodno izvannastavno vrijeme u školi imaju pretežito kulturnoumjetničko, športsko, tehničko, rekreacijsko ili znanstveno obilježje (Cindrić, 1992). Kroz njih učenici zadovoljavaju svoje potrebe i razvijaju kulturu ko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128810/Details
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 1 ; str. 227-241
Glavni autori: Martinović, Saša, pedagog (Author), Markić, Ivan, pedagog
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.1.6
Školski vjesnik (Online)
Hrčak
LEADER 02305naa a22003494i 4500
001 NSK01001128810
003 HR-ZaNSK
005 20220302093642.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 220221s2020 ci |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.38003/sv.69.1.6 
035 |a (HR-ZaNSK)001128810 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 793/794  |2 2011 
100 1 |a Martinović, Saša,  |c pedagog  |4 aut 
245 1 0 |a Šah kao izvannastavna aktivnost  |h [Elektronička građa] /  |c Saša Martinović, Ivan Markić. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 41 jed. 
504 |a Sažetak. 
520 |a Izvannastavne aktivnosti kao različiti organizacijski oblici okupljanja učenika u slobodno izvannastavno vrijeme u školi imaju pretežito kulturnoumjetničko, športsko, tehničko, rekreacijsko ili znanstveno obilježje (Cindrić, 1992). Kroz njih učenici zadovoljavaju svoje potrebe i razvijaju kulturu korištenja slobodnog vremena. Zahvaljujući svom pedagoškom potencijalu, šah se sve više implementira u kurikulume škola i poučava na svim razinama obrazovanja. Ovaj trend počinje pratiti i Hrvatska, u kojoj se šah u mnogo škola provodi kao izvannastavna i/ili izvanškolska aktivnost. U ovome radu prikazat će se i analizirati prednosti koje bavljenje šahom ima za učenike osnovnih škola te će se empirijskim istraživanjam utvrditi pojavnost izvannastavne aktivnosti šaha u školama Grada Zagreba. Temeljem rezultata kvalitativnog istraživanja prikazat će se stavovi voditelja šaha kao izvannastavne aktivnosti o prednostima njegove implementacije, načinima utvrđivanja interesa te o načinima rada voditelja i polaznika/učenika. 
653 0 |a Šah  |a Izvannastavne aktivnosti  |a Osnovna škola  |a Nastavne metode  |a Usavršavanje učitelja 
700 1 |a Markić, Ivan,  |c pedagog  |4 aut 
773 0 |t Školski vjesnik (Online)  |x 1849-532X  |g 69 (2020), 1 ; str. 227-241  |w nsk.(HR-ZaNSK)000886929 
981 |b Be2020  |b B04/20 
998 |b dalo2203 
856 4 0 |u https://doi.org/10.38003/sv.69.1.6 
856 4 0 |u http://skolskivjesnik.ffst.hr/?page_id=3478  |y Školski vjesnik (Online) 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/247381  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr