Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nakladnika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001129410/Details
Matična publikacija: Vjesnik bibliotekara Hrvatske
62 (2019), 1 ; str. 189-217
Glavni autor: Oršolić, Dijana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01333naa a2200325 i 4500
001 NSK01001129410
003 HR-ZaNSK
005 20220304130702.0
007 ta
008 220225s2019 ci d | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001129410 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 655  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
080 1 |a 659  |2 2011 
100 1 |a Oršolić, Dijana  |4 aut 
245 1 0 |a Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nakladnika =  |b Social media marketing in Croatian book publishing sector /  |c Dijana Oršolić Hrstić. 
246 3 1 |a Social media marketing in Croatian book publishing sector 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 214-217. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Knjiga  |a Nakladništvo  |a Društveni mediji  |a Elektronički marketing 
776 0 |a Oršolić, Dijana  |t Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nakladnika = Social media marketing in Croatian book publishing sector  |w nsk.(HR-ZaNSK)001079216 
773 0 |t Vjesnik bibliotekara Hrvatske  |x 0507-1925  |g 62 (2019), 1 ; str. 189-217  |w nsk.(HR-ZaNSK)000001276 
981 |b B12/19 
998 |b sapo2202 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/226736  |y Elektronička verzija članka