|
|
|
|
LEADER |
00985naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001130238 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220307102152.0 |
007 |
ta |
008 |
220307s2019 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001130238
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 93
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Švigir, Domagoj
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Kontroverzne i osjetljive teme :
|b kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti? /
|c Domagoj Švigir.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 20-21.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Nastava povijesti
|a Učenici
|a Emocije
|a Učitelji
|a Reakcije učitelja
|
773 |
0 |
|
|t Povijest u nastavi
|x 1334-1375
|g 17 (2019), 1(30) ; str. 5-22
|w nsk.(HR-ZaNSK)000475492
|
981 |
|
|
|b B12/19
|
998 |
|
|
|b migo2203
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/235882
|y Elektronička verzija članka
|