Kontroverzne i osjetljive teme

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001130238/Details
Matična publikacija: Povijest u nastavi
17 (2019), 1(30) ; str. 5-22
Glavni autor: Švigir, Domagoj (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00985naa a2200277 i 4500
001 NSK01001130238
003 HR-ZaNSK
005 20220307102152.0
007 ta
008 220307s2019 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001130238 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 93  |2 2011 
100 1 |a Švigir, Domagoj  |4 aut 
245 1 0 |a Kontroverzne i osjetljive teme :  |b kako hrvatski učitelji reagiraju na emocionalne reakcije učenika u nastavi povijesti? /  |c Domagoj Švigir. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 20-21. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Nastava povijesti  |a Učenici  |a Emocije  |a Učitelji  |a Reakcije učitelja 
773 0 |t Povijest u nastavi  |x 1334-1375  |g 17 (2019), 1(30) ; str. 5-22  |w nsk.(HR-ZaNSK)000475492 
981 |b B12/19 
998 |b migo2203 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/235882  |y Elektronička verzija članka