Primjena integralne teorije u nastavi na primjeru učenja notne pismenosti u drugom razredu osnovne škole

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001130592/Details
Matična publikacija: Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu
str. 395-407
Glavni autori: Čačić, Tena (Author), Škarić, Mirela
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00950naa a2200277 i 4500
001 NSK01001130592
003 HR-ZaNSK
005 20220314135818.0
007 ta
008 220309s2022 ci a | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001130592 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
100 1 |a Čačić, Tena  |4 aut 
245 1 0 |a Primjena integralne teorije u nastavi na primjeru učenja notne pismenosti u drugom razredu osnovne škole /  |c Tena Čačić, Mirela Škaričić. 
300 |a Ilustr. u bojama. 
504 |a Bibliografija: 15 jed. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Integralna teorija  |a Kvadranti  |a Osnovna škola  |a Notna pismenost 
700 1 |a Škarić, Mirela  |4 aut 
773 0 |t Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu  |z 9789533313498  |g str. 395-407  |w nsk.(HR-ZaNSK)001128367 
981 |b B01/22 
998 |a lblo2203