|
|
|
|
LEADER |
01122naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001131874 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220823105455.0 |
007 |
ta |
008 |
220317s2019 ci d | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001131874
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 621
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 51
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Kocijel, Lino
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Numerical analysis of fuel injector nozzle geometry :
|b influence on liquid fuel contraction coefficient and Reynolds number /
|c Lino Kocijel, Vedran Mrzljak, Maida Čohodar Husić, Ahmet Čekić.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 29 jed.
|
653 |
|
0 |
|a Mlazni motori
|a Mlaznica
|a Koeficijent kontrakcije goriva
|a Reynoldsov broj
|a Numerička analiza
|
700 |
1 |
|
|a Mrzljak, Vedran
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Čohodar Husić, Maida
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Čekić, Ahmet
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Pomorski zbornik
|x 0554-6397
|g 57 (2019) ; str. 23-45
|w nsk.(HR-ZaNSK)000002025
|
981 |
|
|
|b B13/19
|
998 |
|
|
|b migo2203
|p arui2208
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/232662
|y Elektronička verzija članka
|