Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001132893/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku 13 (2019), 3/4 ; str. 7-22 |
Glavni autori: | Cokarić, Diana (Author), Lončarić, Dina, Perišić Prodan, Marina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Cokarić, D. (2019). Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima: Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, p. 3.
Chicago stil citiranjaCokarić, Diana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima: Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima." 2019: 3.
MLA stil citiranjaCokarić, Diana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima: Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima." 2019: 3.