|
|
|
|
LEADER |
01310nam a22003254i 4500 |
001 |
NSK01001135726 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220620153416.0 |
006 |
m o d |
007 |
cr un||||||||| |
008 |
180416s2018 xxk o 001 0 eng d |
020 |
|
|
|a 9781787548848
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001135726
|
040 |
|
|
|a UtOrBLW
|b hrv
|c UtOrBLW
|d HR-ZaNSK
|e ppiak
|
080 |
1 |
|
|a 023:37(73)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (73)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (082)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (02.034)
|2 2011
|
245 |
0 |
0 |
|a Re-envisioning the MLS
|h [Elektronička građa] :
|b perspectives on the future of library and information science education /
|c edited by Johnna Percell, Lindsay C. Sarin, Paul T. Jaeger, John Carlo Bertot.
|
260 |
|
|
|a Bingley :
|b Emerald,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 online jedinica građe (XX, 239 str.).
|
506 |
|
|
|a Pristup omogućen s računala u NSK.
|
650 |
|
7 |
|a Knjižnično obrazovanje
|z Sjedinjene Američke Države
|v Vrednovanje
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Knjižnično obrazovanje
|x Kurikulum
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Knjižničarstvo
|x Socijalni aspekti
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Knjižnice i obrazovanje
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Percell, Johnna
|4 edt
|
993 |
|
|
|a 2022-04-22
|b Emerald
|c Trajni pristup
|
998 |
|
|
|e bajo2204
|e jpao2804
|m mbao2205
|c lmvo2206
|
856 |
4 |
0 |
|u https://www.emerald.com/insight/publication/doi/10.1108/S0065-2830201844B
|