|
|
|
|
LEADER |
00954naa a2200265 i 4500 |
001 |
NSK01001136143 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220427093255.0 |
007 |
ta |
008 |
220427s2019 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001136143
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Nikčević-Milković, Anela
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Školsko postignuće i zadovoljstvo školom s obzirom na osobne značajke, strategije učenja i korištenje digitalnih medija u učenju /
|c Anela Nikčević-Milković.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 22-25.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Školski uspjeh
|a Učenici
|a Sociodemografska obilježja
|a Crte ličnosti
|a Strategije učenja
|a Digitalni mediji
|
773 |
0 |
|
|t Suvremena psihologija
|x 1331-9264
|g 22 (2019), 1 ; str. 5-26
|w nsk.(HR-ZaNSK)000238563
|
981 |
|
|
|b B14/19
|
998 |
|
|
|b migo2204
|