Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama
Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonoms...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001137689 |
---|---|
Matična publikacija: |
Diacovensia (Online) 29 (2021), 3 ; str. 375-393 |
Glavni autori: | Jukić, Renata, pedagoginja (Author), Kakuk, Sara, Ham, Emanuela |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31823/d.29.3.5 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31823/d.29.3.5Hrčak