Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama

Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonoms...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001137689
Matična publikacija: Diacovensia (Online)
29 (2021), 3 ; str. 375-393
Glavni autori: Jukić, Renata, pedagoginja (Author), Kakuk, Sara, Ham, Emanuela
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31823/d.29.3.5
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31823/d.29.3.5
Hrčak