|
|
|
|
LEADER |
01061naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001138918 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220523101916.0 |
007 |
ta |
008 |
220523s2019 ci a | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001138918
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Novak, Miranda,
|c psihologinja
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Konceptualni pristupi pozitivnom razvoju adolescenata /
|c Miranda Novak, Martina Ferić, Valentina Kranželić, Josipa Mihić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 92 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Adolescenti
|a Pozitivni razvoj
|a Razvojne prednosti
|a Otpornost
|
700 |
1 |
|
|a Ferić, Martina
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Kranželić, Valentina
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Mihić, Josipa
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Ljetopis socijalnog rada
|x 1846-5412
|g 26 (2019), 2 ; str. 155-184
|w nsk.(HR-ZaNSK)000639091
|
981 |
|
|
|b B15/19
|
998 |
|
|
|b boko2205
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/226951
|y Elektronička verzija članka
|