How organizational culture influences satisfaction of employees shown on the example of tourism businesses in Montenegro

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001154903/Details
Matična publikacija: Interdisciplinary description of complex systems (Tisak)
18 (2020), 2-B ; str. 223-240
Glavni autori: Simovic, Olivera (Author), Perović, Đurđica, Raicevic, Milica
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01224naa a2200313 i 4500
001 NSK01001154903
003 HR-ZaNSK
005 20221122133845.0
007 ta
008 221122s2020 ci | |1|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001154903 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Simovic, Olivera  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 0 |a How organizational culture influences satisfaction of employees shown on the example of tourism businesses in Montenegro /  |c Olivera Simovic, Djurdjica Perovic and Milica Raicevic. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 5th Enterprise Research Innovation Conference, Rovinj, 12-14 September 2019. 
504 |a Bibliografija: 54 jed. 
653 0 |a Organizacijska kultura  |a Menadžment u turizmu  |a Zadovoljstvo zaposlenika 
653 5 |a Crna Gora 
700 1 |a Perović, Đurđica  |4 aut 
700 1 |a Raicevic, Milica  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Interdisciplinary description of complex systems (Tisak)  |x 1334-4684  |g 18 (2020), 2-B ; str. 223-240  |w nsk.(HR-ZaNSK)000500708 
981 |b B06/20 
998 |b rpeo2211 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/255313  |y Elektronička verzija članka