|
|
|
|
LEADER |
01021naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001155319 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20221128092741.0 |
007 |
ta |
008 |
221128s2017 ci | |1|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001155319
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 78
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Vidulin, Sabina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi :
|b teorijsko polazište /
|c Sabina Vidulin, Davorka Radica.
|
500 |
|
|
|a Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga, Pula, 18. - 20. svibnja 2017.
|
500 |
|
|
|a Bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 23 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Glazba
|a Škole
|
700 |
1 |
|
|a Radica, Davorka
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
|z 9789537320461
|g str. 55-71
|w nsk.(HR-ZaNSK)000983870
|
981 |
|
|
|b B22/17
|
998 |
|
|
|a stoo2211
|