Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001155319/Details
Matična publikacija: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
str. 55-71
Glavni autori: Vidulin, Sabina (Author), Radica, Davorka
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01021naa a2200301 i 4500
001 NSK01001155319
003 HR-ZaNSK
005 20221128092741.0
007 ta
008 221128s2017 ci | |1|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001155319 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 78  |2 2011 
080 1 |a 373  |2 2011 
100 1 |a Vidulin, Sabina  |4 aut 
245 1 0 |a Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi :  |b teorijsko polazište /  |c Sabina Vidulin, Davorka Radica. 
500 |a Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga, Pula, 18. - 20. svibnja 2017. 
500 |a Bilješke uz tekst. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 23 jed. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Glazba  |a Škole 
700 1 |a Radica, Davorka  |4 aut 
773 0 |t Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5  |z 9789537320461  |g str. 55-71  |w nsk.(HR-ZaNSK)000983870 
981 |b B22/17 
998 |a stoo2211