|
|
|
|
LEADER |
01187naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001155504 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20221129083600.0 |
007 |
ta |
008 |
221129s2020 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001155504
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 791
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 14
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Ružić, Boris,
|c kulturolog
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija :
|b filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije /
|c Boris Ružić.
|
500 |
|
|
|a Tematski blok: Filozofija pokretnih slika : (II.).
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Film
|a Emancipacija
|a Gledatelji
|a Vizualna kultura
|
653 |
|
1 |
|a Farocki, Harun
|
773 |
0 |
|
|t Filozofska istraživanja
|x 0351-4706
|g 40 (2020), 4(160) ; str. 729-743
|w nsk.(HR-ZaNSK)000018852
|
776 |
0 |
|
|a Ružić, Boris
|t Kapitalna i kapilarna slika Haruna Farockija : filmski gledatelj između proizvodnje i recepcije
|w nsk.(HR-ZaNSK)001104405
|
981 |
|
|
|b B06/20
|
998 |
|
|
|b boko2211
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/251492
|y Elektronička verzija članka
|