Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001155880/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 32 (2020), 2 ; str. 147-168 |
Glavni autori: | Farhat, Kashif (Author), Mohd Mokhtar, Sany Sanuri, Salleh, Salniza Md |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Farhat, K. (2020). Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa. Tržište (Zagreb), p. 2.
Chicago stil citiranjaFarhat, Kashif. "Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa." 2020: 2.
MLA stil citiranjaFarhat, Kashif. "Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa." 2020: 2.