Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001155880/Similar
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
32 (2020), 2 ; str. 147-168
Glavni autori: Farhat, Kashif (Author), Mohd Mokhtar, Sany Sanuri, Salleh, Salniza Md
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Farhat, K. (2020). Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa. Tržište (Zagreb), p. 2.

Chicago stil citiranja

Farhat, Kashif. "Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa." 2020: 2.

MLA stil citiranja

Farhat, Kashif. "Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement: Connecting the dots of customer-based brand equity to brand engagement : using the disjoint two stage approach of PLS-SEM = Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom : korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa." 2020: 2.