|
|
|
|
LEADER |
00953naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001162407 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20230207120735.0 |
007 |
ta |
008 |
230207s2020 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001162407
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Volčnjak, Nina
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
245 |
1 |
0 |
|a Do easy-to-read texts help people with intellectual disabilities achieve literacy? /
|c Nina Volčnjak.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 91.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Osobe s intelektualnim teškoćama
|a Čitanje
|a Razumijevanje sadržaja
|a Čitalačka pismenost
|
773 |
0 |
|
|t Odgojno-obrazovne teme (Tisak)
|x 2623-7911
|g 3 (2020), 6 ; str. 71-91
|w nsk.(HR-ZaNSK)001008716
|
981 |
|
|
|b B09/20
|
998 |
|
|
|b migo2302
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/249132
|y Elektronička verzija članka
|