How Web Shops Impact Consumer Behavior?

The behavior of e-customers is quite unpredictable, which raises additional questions about this topic. The purpose of the paper is to conduct research on e-customers, understand the impact of marketing actions on e-customer behavior and understand the unpredictability of e-customers. Research was c...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163078
Matična publikacija: Tehnički glasnik (Online)
15 (2021), 3 ; str. 350-356
Glavni autori: Štimac, Helena (Author), Kelić, Ivan, Bilandžić, Karla
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Online pristup: https://doi.org/10.31803/tg-20201217132524
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31803/tg-20201217132524
Elektronička verzija članka