How Web Shops Impact Consumer Behavior?
The behavior of e-customers is quite unpredictable, which raises additional questions about this topic. The purpose of the paper is to conduct research on e-customers, understand the impact of marketing actions on e-customer behavior and understand the unpredictability of e-customers. Research was c...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163078 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tehnički glasnik (Online) 15 (2021), 3 ; str. 350-356 |
Glavni autori: | Štimac, Helena (Author), Kelić, Ivan, Bilandžić, Karla |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31803/tg-20201217132524 Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31803/tg-20201217132524Elektronička verzija članka