Integrated Marketing Communication in Project Activities
The paper deals with integrated marketing applied in project activities. The reason for this is the fact that such activities should refine their offer with a supplement in the project documentation but in the means of a different approach to the market. The amendment addresses recommendations to in...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163104 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tehnički glasnik (Online) 15 (2021), 2 ; str. 205-212 |
Glavni autori: | Lacković, Krešimir (Author), Šojo, Robert, Peko, Marina |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31803/tg-20200707161105 Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31803/tg-20200707161105Elektronička verzija članka