Knowledge Management as a Business Strategy of a Learning Organisation
Today, knowledge management is used as part of a business strategy by which an organisation adapts to rapid changes in society and the business world, by which it not only becomes more competitive but also achieves goals and remains successful. Organisations have become aware of the importance of th...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163107 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tehnički glasnik (Online) 15 (2021), 2 ; str. 191-198 |
Glavni autori: | Rudančić, Andreja (Author), Mišević, Petar, Tomašević, Dušan |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31803/tg-20210113152513 Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31803/tg-20210113152513Elektronička verzija članka