Gamification Framework for E-Learning Systems in Higher Education
This paper explains the concept of gamification, lists the current models according to which educational e-courses can be designed, and proposes a conceptual eRIOOS model aimed at higher education. The aim of the research as well as the purpose of creating a conceptual model of gamification is to st...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163108 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tehnički glasnik (Online) 15 (2021), 2 ; str. 184-190 |
Glavni autor: | Bernik, Andrija (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31803/tg-20201008090615 Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31803/tg-20201008090615Elektronička verzija članka