Gamification Framework for E-Learning Systems in Higher Education

This paper explains the concept of gamification, lists the current models according to which educational e-courses can be designed, and proposes a conceptual eRIOOS model aimed at higher education. The aim of the research as well as the purpose of creating a conceptual model of gamification is to st...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163108
Matična publikacija: Tehnički glasnik (Online)
15 (2021), 2 ; str. 184-190
Glavni autor: Bernik, Andrija (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Online pristup: https://doi.org/10.31803/tg-20201008090615
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31803/tg-20201008090615
Elektronička verzija članka