Analysis of Patterns and Similarities in Service Tickets using Natural Language Processing
In this paper we propose an approach for classifying documents, embedding documents into feature vectors and using these embeddings for finding similarities between them. Our chosen domain for applying this method is the IT-Service Support branch, where the documents we try to analyse are support ti...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163180 |
---|---|
Matična publikacija: |
Journal of communications software and systems (Online) 17 (2021), 1 ; str. 29-35 |
Glavni autori: | Tolciu, Dumitru-Tudor (Author), Sacarea, Christian, Matei, Cristian |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.24138/jcomss.v17i1.1024 Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.24138/jcomss.v17i1.1024Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka