Analysis of Patterns and Similarities in Service Tickets using Natural Language Processing

In this paper we propose an approach for classifying documents, embedding documents into feature vectors and using these embeddings for finding similarities between them. Our chosen domain for applying this method is the IT-Service Support branch, where the documents we try to analyse are support ti...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163180
Matična publikacija: Journal of communications software and systems (Online)
17 (2021), 1 ; str. 29-35
Glavni autori: Tolciu, Dumitru-Tudor (Author), Sacarea, Christian, Matei, Cristian
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Online pristup: https://doi.org/10.24138/jcomss.v17i1.1024
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.24138/jcomss.v17i1.1024
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka