The Self-Perceived Subject-Specific Professional Competencies of Slovenian Physical Education Teachers in Different Working Environments
This cross-sectional study was designed to analyse the differences in the subject-specific competencies of Slovenian Physical Education (PE) teachers according to their physical working environment. The participants, 681 Slovenian PE teachers, evaluated their professional subject-specific competenci...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163408 |
---|---|
Matična publikacija: |
Collegium antropologicum (Online) 45 (2021), 3 ; str. 215-223 |
Glavni autori: | Kovač, Marjeta (Author), Leskošek, Bojan, Jurak, Gregor, Tul, Miloš |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
https://doi.org/10.5671/ca.45.3.5 Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.5671/ca.45.3.5Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka