The Self-Perceived Subject-Specific Professional Competencies of Slovenian Physical Education Teachers in Different Working Environments

This cross-sectional study was designed to analyse the differences in the subject-specific competencies of Slovenian Physical Education (PE) teachers according to their physical working environment. The participants, 681 Slovenian PE teachers, evaluated their professional subject-specific competenci...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001163408
Matična publikacija: Collegium antropologicum (Online)
45 (2021), 3 ; str. 215-223
Glavni autori: Kovač, Marjeta (Author), Leskošek, Bojan, Jurak, Gregor, Tul, Miloš
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Online pristup: https://doi.org/10.5671/ca.45.3.5
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.5671/ca.45.3.5
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka