Marketing vina u teoriji i primjeni

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/pbf.ZAG01000647554/Details
Glavni autor: Meler, Marcel (-)
Ostali autori: Horvat, Đuro, ekonomist (-), Lukač, Marko (Illustrator)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Edukator, 2018.
Predmet:
LEADER 00909cam a2200289 i 4500
001 ZAG01000647554
003 HR-ZaZAG
005 20180613115159.0
008 180425s2018 ci ad 000 0dhrv
020 |a 9789539957658 : 
035 |a (HR-ZaZAG)000647554 
040 |a HR-ZaPBF  |b hrv  |c HR-ZaPBF  |e ppiak 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Meler, Marcel 
245 1 0 |a Marketing vina u teoriji i primjeni /  |c Marcel Meler, Đuro Horvat ; [crteži Marko Lukač]. 
260 |a Zagreb :  |b Edukator,  |c 2018.  |e (Zagreb :  |f Denona) 
300 |a 472 str. :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi ;  |c 24 cm. 
500 |a Slike autora i bilješke o njima na omotu. 
504 |a Bibliografija: str. 461-472; bibliografske bilješke. 
650 7 |a Vinarstvo 
700 1 |a Horvat, Đuro,  |c ekonomist, 
700 1 |a Lukač, Marko  |4 ill 
OWN |a PBF 
852 |b PBF 
876 |a 6175