LEADER 02093nam 2200385 i 4500
001 ZAG01000483539
003 HR-ZaZAG
005 20170427142631.0
006 aabdffr 1 d
007 ta
008 100127s19952017xxuabdf 1 deng d
020 |a 0256125767 
035 |a (HR-ZaZAG)000483539 
040 |a HR-ZaSFS  |b hrv  |c HR-ZaSFS  |e ppiak 
041 0 |a eng 
100 1 |a Boyd, Harper W. 
245 1 0 |a Marketing Management :  |b A Strategic Approach with a Global Orientation /  |c Harper W. Boyd, Orville C. Walker, Jean-Claude Larreche. 
250 |a 2nd Ed. 
260 |a Chicago :  |b Richard D. Irwin,  |c 1995. 
300 |a xvi, 555 str. :  |b ilustr., tablice, crteži, grafički prikazi ;  |c 21 x 26 cm. 
490 1 |a Strana znanstvena i znanstveno-stručna literatura iz znanstvenog područja Biotehničke znanosti 
500 |a Sadržaj poglavlja: I An Overview of Marketing Management. II Marketing Opportunity Analysis. III Developing Strategic Marketing Programs IV Strategic Marketing Programs for Selected Situations. V Implementing and Controlling Strategic Marketing Programs. 
504 |a Bilbliografija na kraju svakog poglavlja. Imensko kazalo: str. 543-546. Kazalo: str. 547-555. 
650 7 |a Marketing  |x Ekonomija  |x Strategija  |x Brendiranje  |x Tržište  |x Analiza  |x Biznis  |x Proizvod  |x Kupci  |x Distribucija  |x Promidžba  |v Sveučilišni udžbenik  |z USA / SAD 
700 1 |a Walker, Orville C.  |4 aut 
700 1 |a Larreche, Jean-Claude  |4 aut 
760 0 |t Znanstvena i znanstveno-stručna literatura iz znanstvenog područja Biotehničke znanosti 
LKR |a UP  |b 000536777(SFS)  |l ZAG01  |m Marketing Management  |n Strana znanstvena i znanstveno-stručna literatura iz znanstvenog područja Biotehničke znanosti  |r 7600 
OWN |a SUM 
SRC |a SUM 
852 4 |a Šumarski fakultet  |b SŠDK  |z I.B. 111/2000 ŠK ; Sig. IJ6 
876 |a I.B. 111/2000 ŠK ; Sig. IJ6 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000536777  |m Marketing Management  |n Nakladnička cjelina: Strana znanstvena i znanstveno-stručna literatura iz znanstvenog područja Biotehničke znanosti