Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/uf.ZAG01000567856/TOC
Ostali autori: Bežen, Ante (Editor), Majhut, Berislav (Translator), Cindrić, Ivana, anglistica (-), Brala-Mudrovčić, Jasminka, Dvorski, Jasmina, Miloša, Damira, Košuta, Nataša, Grahovac-Pražić, Vesna, Ljuštanović, Jovan, Peček, Irena, Peček, Ivana, Saksida, Igor, Vodopija, Irena, Bakota, Lidija, Vučković, Dijana, Nemeth-Jajić, Jadranka, Vrcić-Mataija, Sanja, Conjar, Bogdanka, Đuričković, Milutin, Mađarev, Milan, Patekar, Jakob, Ivančić, Irena, Turk, Marija
Vrsta građe: Knjiga
Povezani zapisi:
Abeceda naspram Abecedara (Abecedar za decu Imbre A ntolića u svjetlu pravopisnih rješenja Šime Starčevića)
Demoni Philipa Pullmana naspram likova odabranih fantastičara
Društveno-aktualne i teške teme u kazalištu za djecu i mlade
Ekstenzivno čitanje u kontekstu stranog jezika
Glagoljica -projekt u predškolskoj ustanovi
Govorne vještine i bajka u razrednoj nastavi jezika: bajkom do govorničkih vještina
Ilustracije u izdanjima Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića objavljenih za života Ivane Brlić-Mažuranić
Jezična (literarna)komunikacija u ranoj školskoj dobi
Markers of definiteness/indefiniteness in English-an analysis of their acquisition in early EFL
Matične znanosti metodike u ranom poučavanju hrvatskoga/materinskoga jezika
Nastava hrvatskog jezika u višejezičnoj sredini
Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku
Odstupanje od jezične norme u pisanju učenika razredne nastave
Poetika hrvatskih dječjih petparačkih romana u razdoblju između dva svjetska rata
Razine jezičnih predvještina učenika u hrvatskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole(nečitač, polučitač i čitač) -inicijalno istraživanje
Staroslavenska mitološka baština kao intertekst u hrvatskojh dječjoj prozi
Stvaranje literarnog kurikula i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole
The teaching practice cource: aims, learning outcomes, evaluation
Tko je ukrao kolačiće:intertekstualna sastavnica Aličinih pustolovina u Čudozemskoj u hrvatskim izdanjima
Uloga malešnica u razvoju govora djece predškolske dobi
Jezik: hrv
eng
Impresum: Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta = Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb : Europski centar za sustavna i napredna istraživanja = ECNSI [i. e.] The European Center for Advantced and Systematic Resarch, 2011.
Predmet:
Sadržaj:
  • Str. 11-12: Predgovor / Ante Bežen, Berislav Majhut.