• Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
• Da sam ja učiteljica : (motivacija upisa i neke osobine studenata I. godine Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu)
• Filozofija koja odgaja : uz odnos filozofije i paideije u Hegela
• Gramatika engleskoga jezika struke
• Jezikoslovni pogledi Ilije Abjanića : (grafija, ortoepija, eufonija, prozodija)
• Konstruktivistička nastava = [Constructivist teaching] : teorija i empirijska istraživanja : [theory and empirical research]
• Kreativni pristup lektiri
• Kompetencije nastavnika stranih jezika: informacijsko-komunikacijske tehnologije i novi trendovi u poučavanju
• Metodika : znanost o poučavanju nastavnog predmeta : epistemologija metodike u odnosu na pedagogiju i edukologiju - s primjerima iz metodike hrvatskoga jezika
• Menadžment : poslovanje u digitalnom svijetu
• Njemački u politici : s njemačko-hrvatskim rječnikom političke terminologije i tumačenjem odabranih pojmova političkog sustava Njemačke i Austrije
• Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja
• Nastava i škola za net-generacije
• Odgoj u školi : (znanstvena monografija)
• Odnosi u školi : prilozi za pedagogiju odnosa
• Pedagoške ideje : don Bosca, Makarenka i Neilla
• Pisanje znanstvenih i stručnih radova
• Robinja, mučenica, ratnica, spasiteljica : paradigme objektifikacije i subjektifikacije ženskih likova u suvremenoj fantastičnoj književnosti
• Socijalne kompetencije u ranom djetinjstvu = Social competences in early childhood
• Udžbenik stranog jezika kao mjesto susreta kultura : slike stranoga i vlastitoga u hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika
• Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika : iz znanosti u praksu
Biblioteka Magister
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/uf.ZAG01000589841 |
---|---|
Vrsta građe: | Nakladnička cjelina |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Učiteljski fakultet [etc.],
2007- .
|
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: