• Dejavniki razumevanje matemtičnega problema pri učencu
• Devrzifikovana nastava fizičkog vaspitanja kao osnova razvoja motoričke uspešnosti i kreativnosti učenika
• HNOS i suvremena škola : reakcija ili interakcija?
• Iskustva i promišljanja učitelja nakon jednogodišnje (dvogodišnje) primjene Hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda
• Kako učenici vrednuju školu i kako uče
• Obilježja školovanja djece i mladih s aktivnim i pasivnim poremećajima u ponašanju
• Post-modern society, school and students' violence upon teachers? : (some sociological views of case study)
• Postmoderni pluralizam i kurikulum
• Projekti - diplomska predavanja studenata
• Prisutnost konflikata među učenicima srednje škole i studentima
• Prevencija poteškoća čitanja i pisanja u dječjem vrtiću
• Raznolikost likovnih tehnik pri likovni vzgoji v osnovni šoli
• Razlike u motoričkim sposobnostima učenika trećih razreda osnovne škole
• Razlike u motoričkim sposobnostimadjevojčica predškolske dobi u ritmičko-sportskoj gimnastici
• Reasons why future educators of preschool children chose the pedagogic profession
• Razvojni tim u školi po mjeri
• Socijalizacija učenika s posebnim potrebama u razrednim sredinama
• Stavovi učitelja o izvanučioničkoj nastavi
• Sodelovanje s starši v dijaških domovih in izzivi IKT
• Stjecanje kompetencija učitelja za odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama
• Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
• Space organization in Slovene kindergartens from the aspect of regulations currently in force
• Škola po mjeri slobode : suvremeni odgoj kao odgoj za dokolicu
• The effectiveness of learning methods in teaching foreign languages
• Učitelj razrednega pouka v vlogi raziskovalca lastne likovno pedagoške prakse
• Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji
• Učenje stranih jezika kao pretpostavka informatičkog obrazovanja
• Vršnjačko nasilje i zlostavljanje u školi
• Zadaće učitelja u školi po mjeri učenika
Škola po mjeri
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ufp.ZAG01000580735 |
---|---|
Glavni autor: | Kadum, Vladimir (Editor) |
Ostali autor: | Dani Mate Demarina (-), Sveučilište Jurja Dobrile (Pula). Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja |
Ostali autori: | Jevtić, Bisera S. (-), Kovačević, Branka, pedagoginja (Editor), Knežević, Saša, pedagoginja, Hodžić, Naira, Đaković, Kristina, Djaković, Marieta, Kopas-Vukašinović, Emina M., Budimir-Ninković, Gordana P., Rajšp, Martina, Milinković, Jasmina, Đokić, Olivera, Porobić, Selma, Hrvanović, Maja, Kink, Stanislav |
Vrsta građe: | Knjiga |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | mul |
Impresum: |
Pula :
Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja,
2009.
|
Predmet: |
Učiteljski fakultet: Odsjek u Petrinji
Signatura: |
37.02 ŠKO |
---|---|
Primjerak #1 |
Dostupno |