• Didaktika nastave usmjerene na učenike
• Evidence-based practice: presumtion of inclusive education? =Praksa temeljena na znanju - pretpostavka inkluzivnog obrazovanja
• Early age and preschool children learning process =Učenje djece rane i predškolske dobi
• Fenomenološka obilježja rizičnih ponašanja učenika kao temelj inkluzije =Phenomenological features of students' risk behavior as a basis of inclusion
• Međuovisnost kurikuluma ranoga odgoja i institucijskog konteksta = Interindependence of early education curriculum and institutional context
• Mišljenja studenata o mogućnostima implementacije elemenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu =Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools
• Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje =Methods in preparation of gypsy children for integration into the primary education
• Pripremanje učitelja za nastavu: dileme i pristupi =Teacher preparation for teaching: dilemmas and aaproaches
• Pripremanje učitelja za nastavu: dileme i pristupi =Teacher preparation for teaching: dilemmas and aaproaches
• Planiranje i ostvarivanje roditeljskih sastanaka u razrednoj nastavi = Parent - teacher meetings planning and realzation in the first to fourth grade
• Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima =Conformity of the Croatian inclusive practice with international documents
Curriculums of early and compulsory education
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ufp.ZAG01000587252 |
---|---|
Ostali autori: | International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | eng hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Faculty of Teacher Education University of Zagreb,
2009.
|
Predmet: |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: