|
|
|
|
LEADER |
03186nam a2200241uu 4500 |
005 |
20190327131729.0 |
008 |
s2001 ci a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 26105
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 681.3.04
|h PROJEKTIRANJE, KONSTRUKCIJA I OPREMANJE SISTEMA ZA OBRADU PODATAKA, STROJEVA, ELEMENATA ITD. (PROJ
|j PREZENTIRANJE PODATAKA. BROJKE, SLOVA, KODOVI
|e 681.3.02
|9 1770
|
080 |
|
|
|a 336
|h POLITIČKA EKONOMIJA
|j FINANCIJE. JAVNE FINANCIJE. CARINE. BANKE. NOVAC
|e 33
|9 2824
|
100 |
1 |
|
|9 25333
|a Vrančić, Ivan
|
245 |
|
|
|a Metode raspoznavanja uzoraka za analizu poslovno-financijskih podataka :
|b magistarski rad /
|c Ivan Vrančić ; [mentor Sven Lončarić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b I. Vrančić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2001.
|
300 |
|
|
|a 99 str. :
|b graf.prik. ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 93-96.
|
520 |
|
|
|a Postoji jedan cross-selling problem, specifičan financijskim institucijama, koji je u okviru ovog magistarskog rada rješavan analizom klijenata upotrebom metoda raspoznavanja uzoraka. U radu je detaljno razrađena zaokružena cjelina koja se sastoji od procesa prikupljanja podataka o klijentima, procesa transformacije istih s ciljem izdvajanja značajki, procesa analize značajki klijenata izradom prediktivnih modela metodama raspoznavanja uzoraka i na kraju procesa implementacije rezultata analize u poslovni proces. Prediktivni modeli su napravljeni upotrebom više tehnika triju metoda raspoznavanja uzoraka - regresijske metode, metode stabla odluke i metode umjetnih neuronskih mreža. Opisani su načini mjerenja kvalitete prediktivnih modela na temelju kojih su napravljene usporedbe. Opisano je i kako je reorganizacijom podataka i izdvajanjem dodatnih značajki klijenata poboljšana kvaliteta prediktivnih modela. Poslovni stručnjaci su vrlo pozitivno ocijenili rezultate analize. U trenutku završetka izrade rada, intenzivno se radilo na implementaciji analize u poslovni proces.
Ključne riječi: analiza klijenata, izdvajanje značajki, raspoznavanje uzoraka, prediktivni model, financije
|
520 |
|
|
|a Basic problem this work is dealing with is customer analysis using pattern recognition methods to solve a cross-selling problem, specific to financial institutions. The work describes the whole process cycle that consists of data collection and transformation, features extraction, analysis using predictive model development, and implementation of analysis results into business process. Predictive models are made using many techniques of three pattern recognition methods - regression, decision tree and artificial neural network. Several quality measurement methods are described and used to compare obtained models. Results are even improved by data reorganisation and extraction of extra features. Business experts are very pleased with analysis results. In work completion time, the complete analysis process has been implemented in business process.
Keywords: client analysis, features extraction, pattern recognition, predictive model, finance
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 5663
|a Lončarić, Sven
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 24936
|
999 |
|
|
|c 21771
|d 21771
|