Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja
Razvoj suvremenih tehnologija umrežavanja kao i hipermedijskih sustava utjecali su na uvođenje novih pristupa učenju, što je rezultiralo preoblikovanjem obrazovnog procesa. Nove nastavne paradigme su usmjerene ka učeniku, prepoznajući ga kao središnje mjesto obrazovnog procesa, u čijem su okruženju...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:29726/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Žitko, Branko (-) |
Ostali autori: | Stankov, Slavomir (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
2005.
|
APA stil citiranja
Žitko, B., & Stankov, S. (2005). Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.
Chicago stil citiranjaŽitko, Branko, and Slavomir Stankov. Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2005.
MLA stil citiranjaŽitko, Branko, and Slavomir Stankov. Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2005.