Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja

Razvoj suvremenih tehnologija umrežavanja kao i hipermedijskih sustava utjecali su na uvođenje novih pristupa učenju, što je rezultiralo preoblikovanjem obrazovnog procesa. Nove nastavne paradigme su usmjerene ka učeniku, prepoznajući ga kao središnje mjesto obrazovnog procesa, u čijem su okruženju...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:29726/Similar
Glavni autor: Žitko, Branko (-)
Ostali autori: Stankov, Slavomir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2005.

APA stil citiranja

Žitko, B., & Stankov, S. (2005). Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.

Chicago stil citiranja

Žitko, Branko, and Slavomir Stankov. Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2005.

MLA stil citiranja

Žitko, Branko, and Slavomir Stankov. Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja: Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja : magistarski rad. Zagreb: B. Žitko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2005.